8. Vragen over offertes
Zodra je een offerte aanvraagt sturen we meteen een e-mail met de samenvatting van je reisaanvraag en je referentienummer. Als je deze niet ontvangen hebt, ...
Ma, 14 Jan, 2019 at 2:00 PM
Als je al een offerte bij ons hebt aangevraagd, maar wat gegevens wil veranderen, neem dan contact met ons op. Houd je referentienummer bij de hand, zodat w...
Ma, 14 Jan, 2019 at 2:00 PM
We streven er altijd naar om binnen 24 uur (op werkdagen) een definitieve offerte te sturen.
Vr, 11 Jan, 2019 at 1:45 PM
Soms komen onze e-mails in de spambox terecht, dus controleer eerst of onze mail daar beland is. Als dat niet het geval is, neem dan contact met ons op. Hou...
Ma, 14 Jan, 2019 at 2:01 PM
Het kan natuurlijk zo zijn dat je onze offerte niet accepteert. Jammer ;-) Je kan ons dit laten weten door simpelweg te reageren op de offertemail, dan zor...
Vr, 11 Jan, 2019 at 2:44 PM
Onze offertes zijn altijd geheel gratis en vrijblijvend. Geen verplichtingen!
Vr, 11 Jan, 2019 at 2:00 PM
Ja, de kosten voor de uren van de chauffeur zijn inbegrepen. Bij lange busreizen vallen de verzorgingskosten wel buiten het tarief, deze moeten dus nog extr...
Vr, 11 Jan, 2019 at 2:19 PM
In het onderwerp van de mail staat het referentienummer, en ook in de offerte. Onder je gegevens staat “Offerte [referentienummer]”.
Vr, 11 Jan, 2019 at 1:59 PM
Binnen 24 uur nadat je de aanvraag hebt gedaan (op werkdagen). In enkele gevallen kan dit iets langer duren, omdat we op zoek zijn naar het beste tarief voo...
Vr, 11 Jan, 2019 at 2:21 PM
Dit betekent dat wij de bus alvast tijdelijk voor je vasthouden. Daarom is het altijd belangrijk om te laten weten of je busreis door gaat.
Vr, 11 Jan, 2019 at 2:19 PM