8. Vragen over offertes

Ik heb een offerte aangevraagd, maar hier geen bevestiging van gekregen. Wat moet ik nu doen?
Zodra je een offerte aanvraagt sturen we meteen een e-mail met de samenvatting van je reisaanvraag en je referentienummer. Als je deze niet ontvangen hebt, ...
Ma, 14 Jan, 2019 at 2:00 PM
Ik heb een offerte aangevraagd, maar ik wil nog wat wijzigen. Wat moet ik doen?
Als je al een offerte bij ons hebt aangevraagd, maar wat gegevens wil veranderen, neem dan contact met ons op. Houd je referentienummer bij de hand, zodat w...
Ma, 14 Jan, 2019 at 2:00 PM
Ik heb een offerte aangevraagd, wanneer krijg ik de definitieve prijs?
We streven er altijd naar om binnen 24 uur (op werkdagen) een definitieve offerte te sturen.
Vr, 11 Jan, 2019 at 1:45 PM
Ik heb na 24 uur nog steeds geen offerte ontvangen, wat moet ik nu doen?
Soms komen onze e-mails in de spambox terecht, dus controleer eerst of onze mail daar beland is. Als dat niet het geval is, neem dan contact met ons op. Hou...
Ma, 14 Jan, 2019 at 2:01 PM
Ik wil de bus niet boeken, hoe geef ik dat aan?
Het kan natuurlijk zo zijn dat je onze offerte niet accepteert. Jammer ;-) Je kan ons dit laten weten door simpelweg te reageren op de offertemail, dan zor...
Vr, 11 Jan, 2019 at 2:44 PM
Is de offerte vrijblijvend?
Onze offertes zijn altijd geheel gratis en vrijblijvend. Geen verplichtingen!
Vr, 11 Jan, 2019 at 2:00 PM
Is het tarief inclusief de chauffeur?
Ja, de kosten voor de uren van de chauffeur zijn inbegrepen. Bij lange busreizen vallen de verzorgingskosten wel buiten het tarief, deze moeten dus nog extr...
Vr, 11 Jan, 2019 at 2:19 PM
Waar vind ik mijn referentienummer?
In het onderwerp van de mail staat het referentienummer, en ook in de offerte. Onder je gegevens staat “Offerte [referentienummer]”.
Vr, 11 Jan, 2019 at 1:59 PM
Wanneer ontvang ik de offerte?
Binnen 24 uur nadat je de aanvraag hebt gedaan (op werkdagen). In enkele gevallen kan dit iets langer duren, omdat we op zoek zijn naar het beste tarief voo...
Vr, 11 Jan, 2019 at 2:21 PM
Wat betekent “in reservering”?
Dit betekent dat wij de bus alvast tijdelijk voor je vasthouden. Daarom is het altijd belangrijk om te laten weten of je busreis door gaat.
Vr, 11 Jan, 2019 at 2:19 PM